Marketing Strony internetowe w sieci Usługi

Rodzaje pozycjonowania

Dowiedz się, kto oferuje pozycjonowanie stron Kraków. Zajrzyj tutaj

Znamy trzy popularne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego typu najistotniejsze jest dołączenie do frazy nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się zazwyczaj:
– dzielnicę (przykładowo “sklep RTV Stare Miasto”)
– miasto (“weterynarz Kraków”)
– kraj (“hotele Polska”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w przypadku przedsiębiorstw lokalnych, które kierują swoje produkty tylko do klientów przebywających w konkretnym regionie. Taka metoda pozycjonowania jest stosowana także wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma nieduży budżet na reklamę i nie jest w stanie rywalizować na frazy niezawierające dopasowania lokalnego, np. zamiast “nauka gry na skrzypcach“, to “nauka gry na skrzypcach Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon

Dalszy typ pozycjonowania to trafne i przetestowane rozwiązanie dla właścicieli firm dysponujących niewielkim budżetem na reklamę. Dzięki stosownemu dobraniu fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale też koszty reklamy w Google Adwords mocno się zredukują. Pozycjonowanie na długi ogon to też dużo niższa konkurencja. Kluczowe jest też to, iż coraz popularniejsza jest tendencja do wpisywania długich zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– smartfon Samsung Galaxy S8 biały,
– obuwie sportowe Adidas V racer białe sklep online,
– golarka Braun Seria 3 czarna.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie ważne szczególnie dla sklepów internetowych. Za sprawą tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie nader szeroką ofertę artykułów mogą się jeszcze skuteczniej pozycjonować w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni szczególną funkcję przed jednorazowymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak koncert popularnego piosenkarza, Święto Pracy lub Dzień Ojca. Ten wariant pozycjonowania będzie bardzo efektywny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odkryta i użyta z odpowiednim wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze gastronomii oraz turystyki. W większości wypadków powinno się rozpocząć je na 8-10 tygodni przed ważnym wydarzeniem, ażeby Google zdążyło zaindeksować nową bądź zmienioną treść witryny.

Dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]