Szukasz informacji o tym, czym wyróżnia się dobra firma SEO? Dobrze trafiłeś!
Jeśli posiadasz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, na pewno z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, aby pojawiała się ona na samym topie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż dziś widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie tu gros klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak zatem znaleźć solidną agencję SEO? Należy kierować się wskazówkami profesjonalistów.
Jak zatrudnić rzetelną firmę SEO? Google przygotowało o tym film
Nie da się ukryć, iż cały sektor SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieprzerwanie rozkwita zasadniczo wyłącznie za sprawą Google. Mimo obecności licznych opcji, jak np. Yandex, Baidu bądź Yahoo, w dalszym ciągu najistotniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się być widocznym w sieci, powinien powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest mocna, najczęściej nie jest to łatwe bez wsparcia speców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest nowością, i nakręciło krótki kurs, jak rozpoznać solidną agencję SEO.
Cechy dobrej agencji SEO zdaniem Google
Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem w prosty sposób objaśnia, jak zatrudnić dobrą firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od szczegółowego audytu strony,
- umiejętność oceny czasu i budżetu koniecznego do wykonania zakładanych wdrożenia,
- zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie planowanych wdrożeń, przykładowo poprzez ciągły dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raporty,
- udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
- zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe.
Przedstawicielka firmy Google akcentuje też, że solidna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, niejednokrotnie dającą zauważalne efekty zazwyczaj po kilku miesiącach działań.