Marketing Strony internetowe w sieci Usługi

Poradnik Google o tym, jak wybrać agencję SEO

Szukasz informacji o tym, czym wyróżnia się dobra firma SEO? Dobrze trafiłeś!

Jeśli posiadasz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, na pewno z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, aby pojawiała się ona na samym topie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż dziś widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie tu gros klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak zatem znaleźć solidną agencję SEO? Należy kierować się wskazówkami profesjonalistów.

Jak zatrudnić rzetelną firmę SEO? Google przygotowało o tym film

Nie da się ukryć, iż cały sektor SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieprzerwanie rozkwita zasadniczo wyłącznie za sprawą Google. Mimo obecności licznych opcji, jak np. Yandex, Baidu bądź Yahoo, w dalszym ciągu najistotniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się być widocznym w sieci, powinien powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest mocna, najczęściej nie jest to łatwe bez wsparcia speców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest nowością, i nakręciło krótki kurs, jak rozpoznać solidną agencję SEO.

Cechy dobrej agencji SEO zdaniem Google

Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem w prosty sposób objaśnia, jak zatrudnić dobrą firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od szczegółowego audytu strony,
  • umiejętność oceny czasu i budżetu koniecznego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych wdrożeń, przykładowo poprzez ciągły dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raporty,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe.

Przedstawicielka firmy Google akcentuje też, że solidna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, niejednokrotnie dającą zauważalne efekty zazwyczaj po kilku miesiącach działań.