Marketing Usługi

Agencja reklamowa – jak pomoże wypromować Twój biznes?

Dowiedz się więcej o usługach świadczonych przez agencję reklamową Kraków, kliknij tutaj

Gdy prowadzi się firmę, bez względu na to czy jest się wytwórcą, usługodawcą czy dystrybutorem, działania marketingowe winny stanowić ważny element podnoszenia rozpoznawalności marki. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa mają finanse na utworzenie i utrzymanie swoich oddziałów ds. marketingu, jednakże małe firmy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, najczęściej szukają wsparcia u agencji reklamowych.

Agencja marketingowa – zespół profesjonalistów pomoże Ci w promocji

Agencja reklamowa to grupa kreatywnych osób z wieloletnim doświadczeniem, mających szereg umiejętności z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z zawodowcami świetnie orientującymi się zarówno w obszarze kampanii marketingowych w sieci (prowadzenie kont social media, klipy i animacje viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom wszechstronną obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą liczyć na stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i wzorami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy koperty), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, że będzie ono prawidłowo użyte w trakcie projektowania materiałów promocyjnych – ulotek, stoisk targowych, plakatów czy billboardów. Agencja marketingowa pomoże także stworzyć atrakcyjne, unikalne teksty na stronę internetową firmy, a także zaplanuje schemat kontaktów z klientami za pośrednictwem mediów społecznościowych, jak Facebook, Twitter lub Instagram.

Do jakich podmiotów adresowana jest oferta agencji marketingowej?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są głównie do przedsiębiorstw, które nie dysponują swoim działem promocji. Nie oznacza to jednak, że to jedyny model współpracy. Działanie agencji nierzadko polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on wprawy w organizacji konferencji, targów lub spotkań z klientami wymagających zwykle skrupulatnego planowania, takie zadania może przejąć agencja reklamowa. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w budowie zgranej oraz niezawodnej grupy pracowników – wystarczy zlecić jej organizację wyjazdu integracyjnego czy też przygotowanie programu szkoleń. Na rynku funkcjonują setki agencji marketingowych, trzeba jednakże decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do jak największego grona doświadczonych specjalistów. Pozwala to na powierzenie wszystkich działań promocyjnych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad wizerunkiem firmy oraz spójnością kampanii.

Dane adresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]