Robienie zakupów

Jeździsz z ekspozycją na targi? Kup pawilon handlowy

Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie zajmującym się handlem. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego lub też być głównym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w trakcie giełd i podobnych wydarzeń, a oprócz tego, dzięki łatwemu montażowi i mobilności, mogą być stosowane na przykład do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, powinien być właściwie dobrany do profilu działalności użytkownika. Na co zatem zwracać uwagę przy jego doborze?

Pawilon handlowy – jak wybrać?

Producenci sprzedają różne typy mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z dwóch grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze wytwarzane są na przykład z drewna albo płyty obornickiej. Cechuje je stosunkowo szybki montaż, jednakże ich mobilność jest o wiele mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są także od nich daleko droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję portierni, kiosków lub kas biletowych.

Pawilon namiot – czemu warto go używać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub priorytetem jest dla nas cena, najlepszą opcją będzie pawilon namiot. W przeciwieństwie do popularnej opinii, tego rodzaju konstrukcje charakteryzują się dużą wytrzymałością, będąca rezultatem wykorzystania do ich produkcji najwyższej klasy surowców. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, wykazują odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz trudne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowe pawilony handlowe, jeśli będą odpowiednio konserwowane, posłużą kilkanaście lat – także przy intensywnym użytkowaniu.